Data ogłoszenia: 2018-03-07
Numer: 6/2018
Rodzaj: Zapytanie ofertowe.
Temat: Zakup sprzętu komputerowego.
Status: rozstrzygnięty zakończony (przeniesiony do archiwum).
Termin składania ofert: do 21.03.2018 r. godzina 0900 w formie elektronicznej.
,,Łęczyńska Energetyka” Sp. z o.o. w Bogdance zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę następujących urządzeń i akcesorii:
- Zasilacz awaryjny APC Smart-UPS C 1500VA LCD RM 2U 230V SMC1500I-2U – 1 sztuka
- Taśmy TANDBERG DAT LTO5 1,5/3,0 TB – 10 sztuk
Warunki zapytania:
- Oferty należy przesłać drogą poczty elektronicznej na załączonym formularzu ofertowym, wyłącznie na adres E-mail: biuro@lebog.com.pl
- Oferta winna być złożona w wartościach netto.
- Oferta nie podlega zwrotowi.
- Nie przewidujemy informowania wszystkich Oferentów o wynikach postępowania, tylko wybrany Oferent poinformowany zostanie o wyborze jego oferty.
- Dostawa zakupionego sprzętu i faktury zakupu do siedziby zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia wyboru oferty.
- Po wyborze Oferenta zostanie z nim uzgodnione szczegóły dotyczące zafakturowania zakupionych elementów.
- Płatnośc 14 dni od daty otrzymania faktury.
- Koszty dostarczenia zakupionego sprzętu po stronie Dostawcy.
- Spółka zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, jak też zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
Do pobrania:
Formularz ofertowy.doc (.doc 47 KB)
Osoba do kontaktu:
Sławomir Kuśpit tel 81 4431107, e-mail: kuspit@lebog.com.pl